The Executioner
Opplev direkte kraften til The Keeper i The Evil Within: The Executioner. Denne tredje og siste tilleggspakken til The Evil Within plasserer spilleren i en rekke med kamparenaer i førstepersonsperspektiv som The Keeper. Først utrustet med signaturhammeren til The Keeper, får spilleren kjempe mot en horde av The Evil Withins mest ikoniske fiender for å få nye våpen og oppgraderinger. Satt i herregården på Victoriano-tomten, The Executioner byr på nærkamp i førsteperson kombinert med utforsking og oppdagelse hvor spilleren avdekker historien til mannen som ble tvunget til å bli til The Keeper.