Team17 Digital Ltd.Strategi
Denne utrolige pakken inneholder det prisbelønte spillet The Escapists samt The Escapists: The Walking Dead, vår hyllest til det verdensomspennende fenomenet The Walking Dead. Du får begge spillene for denne utrolig lave prisen. The Escapists er en prisbelønnet fengselsflukt-simulator som lar spillerne få et underholdende innblikk i hverdagen i fengsel. Hvis man blander det prisbelønte superhit-spillet The Escapists med det verdensomspennende fenomenet The Walking Dead, får man The Escapists: The Walking Dead. I dette unike spillet, designet i den sjarmerende 8-bits stilen til The Escapists, spiller du som Rick Grimes og må takle horder av zombier som herjer rundt i verden.