The Elder Scrolls Online: 21000 Crowns
Kjøp 21000 crowns som kan brukes i Crown-butikken. Crown-butikken finner du i spillet og her kan du kjøpe unike kjæledyr, ridedyr, klesplagg til rollefiguren din og andre virtuelle varer og tjenester.