The Dwarves
The Dwarves er et fantasirollespil med en sterk historie og taktisk utfordrende kamper i sanntid. 15 spillbare helter, hver med sine egne talenter, må brukes på smarte måter. Gå opp mot orcer, ogrer, älfer, bögnilim, zombier, mørke magikere og mange flere typer fiender, og vis dem hvem som er best. Du vil få oppleve en fascinerende historie, basert på den bestselgende boken «The Dwarves» av Markus Heitz, som bygger seg rundt den kuleste fantasy-rasen av dem alle: Dvergene! Taktiske kamper i sanntid: Du kjemper mot hundrevis av fiender med bare noen få helter. Du kan pause når du vil for å planlegge ditt neste trekk. Gruppekamp: Alle skapninger på slagmarken gjengis med fysisk kompleksitet – derfor føles kampene ekstra dynamiske og «ekte», og det gir deg ekstra taktiske muligheter. Gripend ehistorie: Blli med dvergen Tungdil på hans eventyrlige reise gjennom Girdlegard. Utforsk verden: Avdekk hemmeligheter, lær mer om spillets verden og de som bor der og løs valgfrie utfordringer. Utforsk verdenskartet. Girdlegard dekker alt fra fjell med snøtopper til store ørkener. Du kan fritt bevege deg rund tpå verdenskartet, møte mangfoldige personer og oppleve eventyr. Men pass på: Mange av handlingene på verdenskartet kan ha konsekvenser som strekker seg langt! Dverger! Endelig er fantasy-sjangerens kuleste rase i rampelyset. NPC-dagene for skjeggete øksebrukere er nå over – la dvergenes tidsalder begynne!