The Crew
Last ned demoen nå for å spille The Crew i to timer! The Crew er et revolusjonerende actionkjørespill som forbinder spillerne på nett som aldri før. Ta med deg vennene dine på en intens kjøretur gjennom en enorm, åpen versjon av USA med høyøt detaljnivå og mange utfordringer. The Crew er stappfullt av innhold, det er tilpasset en generasjon som alltid er på nett og kommer til å definere hva du forventer av neste generasjons actionkjørespill. Ytterligere systemkrav: For å få tilgang til alle funksjoner, må du ha en tilkoblingshastighet til Internett på minst 512 Kbps.