The Bozak Horde
Hvem er Bozak? I en ny spillvariant for enkeltspiller- og samarbeidsdelen må du overleve de brutale utfordringene hans og finne ut mer om mannen som sto bak prøvelsene i karantenesonen. I Bozak Horde blir du invitert til Harran-stadionet av den dypt forstyrrede psykopaten Bozak. Men hvis du vil slippe levende ut derfra, må du stå ansikt til ansikt med Bozaks horde med nådeløse zombier og kjempe deg gjennom de utspekulerte oppgavene hans. Ta imot invitasjonen, slå Bozak i hans eget spill, og bli mester på Harran-stadionet. HELT NYTT OMRÅDE Området, som tidligere var utilgjengelig, har nå åpnet dørene. Bli kjent med hjertet av Sector 0, Harran-stadionet, der Harran-utbruddet startet – og stå overfor den sadistiske psykopaten som ble født fra pesten. HELT NY SPILLMODUS Legg i vei alene eller sammen med venner og få det beste resultatet i Bozaks utfordringer. På de nye tabellene kan du kjempe mot andre og bli verdens beste Dying Light-spiller. KNALLHARD KONKURRANSE Sett kamp- og parkour-ferdighetene dine på prøve i sadistiske prøvelser som virkelig vil få deg til å svette! Inviter venner for å få en storslått samarbeidsopplevelse i Dying Light. Overlever du til siste slutt? NYTT VÅPEN I SLUTTSPILLET Nedkjemp horden for å få tilgang til Bozak-buen. Nå flere mål for å få tilgang til elektro-, brann- og eksplosjonspiler som gjør det mye lettere å lykkes.