The Assignment
Opplev grøss fra et helt nytt perspektiv med The Evil Within: The Assignment. Den første delen av en historie på to deler, hvor spillerne får spille som etterforskeren Juli Kidman, Sebastian Castellanos' mystiske partner, i en historie som gir svar på hva hun holdt på med under deler av hovedhistorien i The Evil Within. På hennes vei møter hun skremmende nye fiender, oppdager nye mysterier og avslører nye grusomheter. The Assignment gir fans av The Evil Within den perfekte muligheten til å lære om Kidmans hemmelige motiv og hennes mystiske tilknytning til Mobius, den tvilsomme gruppen som ser ut til å stå bak hendelsene i The Evil Within.