Det klassiske arkadespillet er tilbake i en super-ladet versjon! For nybegynnere eller veteraner tilbyr Tetraminos en lett-å-lære, ubegrenset utfordring. Gi hjernen din en treningsøkt gjennom 50 nivåer med puslespillmodus, overlev så lenge som mulig i uendeligmodus og samle kombinasjoner og ensfargede linjer for å klatre til førsteplass i nett-rangeringen. Utfordre vennene dine i lokal VS-modus med opptil 4 spillere og saboter brettene deres i ville spill.