Test Drive Unlimited Solar Crown
Forhåndsbestill Test Drive Unlimited Solar Crown og få Ford GT 2006* gratis. Det prestisjetunge kjøretøyet er en hyllest til 1960-tallets berømte Ford GT40 og legendarisk blant bilentusiaster. Den midtplasserte V8-motoren gir deg 558 hk og en unik kjøreopplevelse. * Bilen låses automatisk opp i garasjen din på nivå 20. OPPLEV TEST DRIVE UNLIMITED (PÅ NY) 13 år etter utgivelsen av Test Drive Unlimited 2 er TDUSC tilbake med et massivt racerspill i en åpen verden for flere spillere. Gi uttrykk for billidenskapen din i et innovativt spill med utmerket fokus på detaljer. Prøvekjør og kjøp biler hos leverandørene, tilpass dem i verkstedene og vis dem frem i garasjen din i Solar Hotel-suiten. Hver bil gir deg en unik kjøreopplevelse med fullstendig innlevelse (vinduer, soltak, motor, osv.). Det er den eksklusive opplevelsen som bestemmer hvilken bil du vil kjøre når dagen gryr. UTFORSK HONGKONGØYA Kjør omkring på et kart som er tilgjengelig i et racerspill for aller første gang: Hongkongøya. Øya er gjenskapt i skalaen 1 : 1 og full av unike steder å utforske. Fra smale gater og store motorveier til fjellveier og strender: Hver biltur er unik. Legg ut på biltur alene eller med venner og let etter hundrevis av samlerobjekter som gir deg varierte belønninger. FULLFØR SAMLINGEN Skaff deg unike modeller fra de mest berømte produsentene: Ferrari, Lamborghini, Porsche, Bugatti, Koenigsegg, Aston Martin og mange flere. Spillet har biler fra mer enn 30 bilprodusenter i varierte modeller, fra 1960-tallets hverdagsbiler til ultramoderne hyperbiler og offroad-kjøretøy. TREFF ANDRE ENTUSIASTER Opprett en avatar som representerer deg, og treff andre bilentusiaster på gatene i Hongkong eller på en av de mange sosiale møteplassene: Solar Hotel, bilforhandlere, verksted, klanens hovedkvarter… Disse stedene er perfekte for å treffe folk som du kan dele billidenskapen din med. VELG EN KLAN Bli med i en av familiene som kjemper om herredømme og delta i klankrigene. Velg mellom de praktfulle provokatørene i Streets eller den stilige og sofistikerte Sharps-familien. Konfronter utfordrerne i hver klan og delta i spennende racerløp for å klatre opp rangstigen og få unike belønninger. BLI ÉN AV ELITEN Knus konkurrentene dine i en rangert modus som er designet for konkurranseløp. Fremgangen din på veien fra Bronse til Solarkonge/-dronning er både utfordrende og tilfredsstillende og tilbyr en rekke eksklusive belønninger til deg som vil delta i løp mot andre spillere.