TEKKEN TAG 2 Landsb.-reservasjonspakke A
Legg til 2 nye figurer--Angel og Michelle--, en ekstra bane og spesielle tilpassningsgjenstander, inkludert Big Bikini Bundle og et spesielt Lili-skirt,for å ta TEKKEN-opplevelse din til det neste steget!