TEKKEN 8 - DEMO
Gjør deg klar for neste kamp med denne demoen av det ypperste 3D-slåssespillet, TEKKEN 8, det siste tilskuddet til TEKKEN-serien. Spillbare moduser: – STORY «The Dark Awakens» (begynnelse) – ARCADE QUEST (begynnelse) – SUPER GHOST BATTLE (begrenset) – GALLERY (begrenset) – VERSUS (begrenset) Spillbare figurer og brett: – Figurer: Jin, Kazuya, Paul og Nina – Brett: URBAN SQUARE (EVENING), YAKUSHIMA og SANCTUM *Online-modusen vil ikke være tilgjengelig. *Deler av innholdet kan være annerledes enn i fullversjonen av spillet. *Spillerdata blir ikke overført til fullversjonen av spillet.