TEKKEN 7 - Deluxe Edition
Kjærlighet, hevn, stolthet. Alle har en grunn til å kjempe. Verdier som avgjør hvem vi er og som gjør oss til mennesker, uavhengig av styrke og svakhet. Det finnes ingen feilaktige motivasjoner, bare veien vi velger å ta. Skaff deg TEKKEN 7 Deluxe Edition og utvid din reise med to ekstra spillbare figurer, et nytt spillmodus og hundrevis av ekstra kostymer. Som en eksklusiv gave med på kjøpet, motta over 30 metallkostymer til dine figurer og glins deg gjennom Iron Fist Tournament!