Team17 Indie Heroes Pack
Team17 svinger seg inn og leverer et muskuløst stykke indieaction i Team17 Indie Heroes-pakken for Xbox one! Spill inkludert i samlepakken: The Espacist: Den prisvinnende fengselsfluktsimuleringen som gir spillerne en lettsindig innsikt i fengsellivets hverdag. Mestre rutinene, lag en strategi og start flukten. Not A Hero: Super Snazzy Edition: Det ustoppelige pikselerte actionopuset i 2,5D fra Roll7. Skyt, glid og henrett deg gjennom 28 nivåer fulle av britisk humor og action. Sheltered: Et dypt og følelsesladet postapokalyptisk overlevelsesspill. Olli Olli2: XL Edition: Den definitive utgaven av dette kritikerroste skatespillet. Det introduserer den splitter nye modusen Free-Skate – utvidede, avslappede nivåer for å lære seg spillet og mestre triksene.