SWORD ART ONLINE: FATAL BULLET Season Pass
SWORD ART ONLINE: FATAL BULLET sesongkortet gir tre pakker med spennende nedlastbart innhold som utvider opplevelsen i tillegg til spesielle bonuser som kun hører til sesongkortet. Disse nedlastningspakkene inkluderer: -Tilgang til nye områder -Nye våpen -Nye karakterer Opplev en original historie der du har hovedrollen i verdenen Gun Gale Online. Skap din egen avatar og utforsk ødelagte landskap mens du opplever en spennende tredjepersjonsskyting i dette actionfylte rollespillet. Møt fiender og kjente og kjære ansikter fra Sword Art Online-serien. SWORD ART ONLINE: FATAL BULLET er påkrevd; selges separat.