Svevebanepakken Legender til Minecraft
Fold ut vingene i denne legendariske svevebanepakken til Minecraft. Fly gjennom skyene i Ikaros, angrip fra oven i Excalibur, og ri sammen med vannhestene i Keltere. Bare tilgjengelig for Minecraft: Xbox One Edition (2014). Ikke kompatibelt med Minecraft (2017).