Surviving Mars: Colony Design Set
Bygg 25 nye bygninger i kuppelen din, sånn at innbyggerne får et triveligere bomiljø. Bygg praktiske bygninger og legg inn kunstverk for å sikre at kolonien din skiller seg ut.