SUPERBEAT XONiC EX
Opplev SUPERBEAT: XONiC EX, det sensasjonelle nye musikkspillet som garantert vil underholde deg! Spill deg gjennom 65 unike sanger med fantastisk grafikk og effekter, og lås opp tonnevis av skjulte belønninger og gjenstander! Utfør og perfeksjoner fantastiske komboer, og vis verden at du er best ved å stige til toppen av resultatlistene!