SUPER SONIC
Ta deg vei gjennom nivåene enda raskere enn Sonic ... ved å spille som Super Sonic! Bli om til Super Sonic i over 20 moderne og klassiske Sonic-baner. Samle det riktige antallet ringer og Super Sonic kan komme frem, slik at du får evnen til å løpe gjennom banenen i heseblesende tempo. Merk: Du kan ikke delta i rangeringer med Super Sonic. SONIC FORCES er det nyeste spillet med Sonic the Hedgehog, og det lar deg lage din helt egen tilpassede karakterer, løpe og rulle gjennom ødelagt landskap som den moderne Sonic og kaste deg forbi farlige plattformer som den klassiske Sonic.