SUPER BOMBERMAN R Pre-Order
Forhåndsbestilling Ekstra figur "Golden Vic Viper" Ekstra figurer "8 Shiny Bomberman Brothers " Super Bomberman R kommer til Xbox One! Nye figurer blir med i kampen: Master Chief Bomber er en SPARTAN-II-soldat fra UNSC som har som jobb å forsvare menneskeheten mot den aggressive rasen som kalles “Covenant.” Supersoldaten bruker den høyteknologiske rustningen “Mjolnir”, og har en lang rekke våpen, kjøretøyer og romfartøyer til rådighet! Det er ingen som har sett ansiktet hans, da han aldri tar av seg hjelmen. Spill alene eller sammen med en venn i et historiespill fullt av forskjellige brett. Spill klassiske Battle Mode på nytt, eller sjekk ut nye Grand Prix Mode, der lagspill er vel så viktig som individuelle ferdigheter! Spill lokalt eller på nettet med venner og spillere fra hele verden. Super Bomberman R er det største Bomberman-spillet noensinne! ■Story Mode Et historiespill du kan spille alene eller sammen med en venn i lokalt samarbeidsspill. Bli med de åtte Bomberman-heltene ut i rommet for å ta knekken på den onde keiser Buggler! ■Battle Mode Den klassiske spillvarianten Battle Mode er tilbake. Spill med opptil [4/8] spillere lokalt eller åtte spillere på nett! ■Grand Prix Grand Prix er en ny konkurransespillvariant der det er ekstra viktig med samarbeid. Hvilket lag har ferdighetene som skal til for å bli kåret til det beste laget i universet?