Starfire
Last ned og spill som Starfire – med magiske, kosmiske krefter som gjør det mulig for henne å være ekstremt mobil med en rekke prosjektilangrep. Som neste Queen of Tamaran ble Princess Koriand'r offer for søsterens hevnfylte komplott, som førte til at planeten deres ble erobret. Nå en kongelig flyktning på jorden, må Koriand'r bruke evnen sin til å absorbere og konvertere ultrafiolett energi som Starfire. Figurkraften hennes skyter Starbolt-stråler, som angriper fra avstand for å utvide komboene hennes.