Kjør i alle verdenshjørner med Mt. Fuji & Friends-pakken. Kjør løp og gjør triks på 6 unike konkurranse-dropp på det majestetiske japanske fjellet som eier horisonten i Tokyo – Fujifjellet. Kappkjør gjennom kirsebærblomster, grind gjenom Torii-buer og gjør triks på eldgamle pagoder. Pakken inneholder også fan-favoritten og SSX-veteranen Eddie Wachowski, og snowboard-proffen Travis Rice – den første virkelige kjøreren som ble en spillbar figur i SSX-franchisens historie. Gå til topps på alle resultatlister med figurspesifikke snøbrett med attributt-fordeler på Ultimate-nivå for Eddie, Zoe, Mac, Kaori og Elise, pluss 1 Geomerke i bonus! Du får et helt fjell pluss masse innhold i denne pakken!