Spøkelseshistorier-skallpakke til Minecraft
Sett deg ned ved bålet, og hør på historiene til disse 16 skumle skallene! Denne overnaturlige skallpakken, som inneholder alt fra mytiske monstre til skrekkelige spøkelser og andre nifse ting, er perfekt hvis du vil skremme vennene dine på halloween.