Spider-Man-figurpakke
Spider-Man-innhold kommer svingende mot deg og alle andre fans! Peter Parker, Miles Morales og andre blir nå med på eventyret, uten ekstra kostnad for alle som har kjøpt LEGO Marvel’s Avengers. Pakken inneholder 6 spillbare figurer, inkludert Spider-Man fra den actionfylte storfilmen Marvel’s Captain America: Civil War!