Et samarbeidsantrekk med Asbels antrekk fra «Tales of Graces f Remastered»! Legger til et samarbeidskostyme for Yumia. Obs: Dette innholdet blir vist på engelsk for noen språk. Antrekkene blir tilgjengelige når du har låst opp basebygningen (base building) og bygget en garderobe (Dressing Room). Se det offisielle «Atelier Yumia»-nettstedet for mer informasjon.