Space Hulk: Tactics - Customisation Pack
Tilpass ditt Space Hulk: Tactics-element og utvid spillopplevelsen din med tilpassingspakken. Denne DLC-en inneholder: – Unike farger og merker fra Successor Chapters til Blood Angels, Dark Angels og Ultramarines. – Unike farger og merker fra Heresy-era Space Wolf Terminators, eller de som tilhører Bran Redmaws Great Company.