Spa-pakke
Last ned Spa-Francorchamps Track Pack for å få fire ruter ved den legendariske Spa-Francorchamps-banen og dessuten to fantastiske endurance-biler – Aston Martin V12 Zagato (N24) og BMW Z4 GT3.