Sniper Elite 3
NORD-AFRIKA 1942. Tyskland bygger et monstervåpen med styrken til å knuse de allierte styrkene. Det beryktede afrikakorpset står i din vei. Saboter deres planer eller tap krigen. Snik deg i skyggene eller storm fremover på et øyeblikk. Plasser deg selv bortenfor farer og jakt med dine egne regler i åpne og ikke-lineære baner, med flere valg, lengre skudd og flere vertikale omgivelser enn før.