SlowWolf - Awesomenauts Assemble! Kommentator
Dette innholdet vil låse opp en ny Kommentator for bruk i Awesomenauts Assemble! SlowWolf Kommentatoren kan bli aktivert fra karaktervalgs-menyen eller i spill-menyen. Hvis du aktiverer denne Annonsøren vil den erstatte de vanlige utropene som spilles av mens du spiller med et helt nytt sett.