Skyforge: Pantheon War spesialbidrag-sett
Pantheonkampene er et syn uten like. I flere måneder kjemper Aelions mektigste Pantheons mot hverandre for å vise sin dominans og oppnå kontroll over Hyperion-modulene. Vis din support og dra nytte av Hyperion-modulene med vårt spesialbidrag-sett. Denne pakken inneholder: - Pantheon Wars Armor - Hyperion leiekontrakten (7 dager) - 250.000 Credits - 2.000 Victor Medals - 20 Stimulants Hyperion leiekontrakt: Lar deg leie en av de aktive Hyperion-modulene ETTER at den pågående sesongen av Pantheonkampene er avsluttet.