Pynt skateren din med en samling kosmetiske gjenstander inspirert av den ikoniske Dem Bones-drakten. Denne Skate 3-karakteren returnerer som en drakt i Dem Bones-pakken, nå med muligheten til å utstyre flere gjenstander samtidig, som hatter og briller. 1 drakt: Dem Bones Costume 1 par briller: Rose Teashades 1 brett: Dem Bones Deck 1 hjulsett: Dem Wheels 1 sett med akslinger: Dem Trucks 3 brettklistremerker 2500 San Van Bucks: Bruk San Van Bucks til å kjøpe ekstra premium kosmetiske gjenstander for å skate med stil. Kosmetiske gjenstander kan også være tilgjengelige gjennom spilling og/eller tidligere kjøp, og kan kun låses opp én gang. Krever Skate (tilgjengelig separat) og alle spilloppdateringer. Kosmetiske gjenstander kan også være tilgjengelige gjennom spilling og/eller tidligere kjøp, og kan kun låses opp én gang. Gjenstander som allerede er låst opp, vil du ikke kunne motta igjen.