Skarpskytter-pakke
Inneholder Skarpskytter-drakten og SMP-90 Skarpskytter.Skarpskytter-drakt: Denne avanserte elitedrakten ble designet til UN14 Slangebitt-spesialdivisjonen. Den har kraftig armering for maksimal beskyttelse og Ingen retrett-mottoet til Slangebitt-troppene.SMP-90 Skarpskytter: Dette våpenet er en tungt modifisert versjon av den vanlige Søker-skarpskytterriflen. Den er paret med et bredt linevåpen for å kunne drepe flere med ett enkelt skudd.Denne pakken er inkludert i Tau Volantis-overlevelsessettet.