Skallpakke for minispillhelter til Minecraft
Bli en minispill legende med denne nye sporty skallpakken! Fly rundt Svevs tøffeste baner i en smidig lama-kostyme, formyk fall med lodne kattepoter eller dress deg opp i vokter-dress for å bolstre både kamp-rangering og motebevissthet.