Sir Jimmy Lionheart - Awesomenauts Assemble! Kostyme
ADVARSEL: Du vil ikke kunne bruke dette innholdet om du ikke har Jimmy and the LUX-5000. Du MÅ ha Jimmy and the LUX-5000 for å bruke dette kostymet i Awesomenauts Assemble! Denne utvidelsen vil låse opp et kostyme til Jimmy and the LUX-5000 i Awesomenauts Assemble!