Shoryuken-ferie
Pakke med alternative antrekk til USFIV. Inneholder nye antrekk med ferietema til Ryu, Ken, Akuma, Gouken og Dan. Kle deg i noe nytt, og bank opp motstanderne med stil! *Dette innholdet er kun kompatibelt med Ultra Street Fighter IV. Det vil ikke fungere med andre spill.