Sherlock Holmes: Crimes and Punishments
6 forbrytelser: din dom, deres straffer Du er Sherlock Holmes! Bruk dine imponerende talenter som detektiv til å løse seks spennende og varierte saker: mord, savnede personer, spektakulære tyverier og en rekke etterforskninger som noen ganger fører deg inn i fantasiens verden. Den store handlefriheten i Forbrytelser og straff lar deg utføre etterforskningen slik du anser det som hensiktsmessig. Velg ledetrådene du ønsker å forfølge, avhør de mistenkte og utled de skyldige partene ... og bestem deres skjebne med omhu, overraskende konsekvenser kan oppstå hvor du minst venter dem.