Sheeva
De mannlige shokanene fnøs da Sheeva meldte seg på i kampen om å bli shokanenes neste leder. Men Sheeva viste seg snart som en mer enn verdig kandidat. Etter en overlegen seier ble hun kronet til den første dronningen av shokanene. Som dronning leder Sheeva folket sitt i kampen om å få være med å herske over Outworld.