Shao Kahn
Spill som Shao Kahn, en fullt ut spillbar figur. Keiser av Outworld. I årtusener dominerte Shao Kahn ved å utvidet riket sitt raskt gjennom erobring. I Earthrealm ble han hindret av reglene til Mortal Kombat. Shao Kahn gir seg imidlertid aldri før han oppnår en fullstendig seier.