Shang Tsung - Kombat-pakke
Soul Sourcerer og tidligere vert for Mortal Kombat. Shang Tsung ble født i Earthrealm, men hans grådige maktbegjær førte ham til Outworld der Shao Kahn tilbød ham en mørk kraft som ingen trollmann i Earthrealm kunne gi ham. I bytte mot denne onde magien lovde Shang Tsung evig troskap til Shao Kahn, men han er ikke akkurat en trofast tjener. Han drømmer om den dagen magien gjør ham mektigere enn Shao Kahn, og han er villig til å gjøre hva som helst for å gjøre det til virkelighet. Inneholder kostymene Tournament Grandmaster og Spirit Stealer.