Shadow Warrior 2
Shadow Warrior 2 er den utrolige videreføringen av Flying Wild Hogs uvanlige FPS-spill som følger tidligere konsern-shogun Lo Wang på hans kronglete sti. Nå overlever han som folkesky leiesoldat i utkanten av en korrupt verden, og den formidable krigeren må nok en gang væpne seg med et kataklysmisk arsenal av pistoler, sverd, magi og kløkt for å overvinne de demoniske legionene som truer med å ta over verden. Kjemp side om side med dine allierte på nettet med fire spillere i samarbeidsmodus, eller jobb alene i de spektakulære prosedyregenererte landskapene for å fullføre vågale oppdrag og finne kraftige nye våpen, rustninger og legendariske magiske gjenstander.