SHADOW-KOSTYME
Last ned denne nedlastbare innholdspakken så du kan tilpasse din karakter til å se ut som Shadow the Hedgehog, den ikoniske anti-helten. Din tilpassede karakter vil kunne farte gjennom baner mens den ser ut som den tøffe og farlige Shadow! Det finnes totalt tre fargevarianter. I SONIC FORCES får du lage dine egne tilpassede karakterer, utrustet med kraftige verktøy som hjelper Sonic å vinne tilbake verden – Bli en del av opprøret.