Session: Skate Sim
AUTENTISK SPILLOPPLEVELSE Med dual stick controls representerer hver spak en av føttene dine. Du trenger kunne å lære deg hvordan du kontrollerer dem og balanserer vekten, akkurat som på et ekte skateboard. Fysikken er utviklet med fokus på realisme, jevnhet og innlevelse. Akkurat som for en ny skateboarder i den virkelige verdenen, kan de første timene være utfordrende, men så snart du har mestret teknikken, vil du føle på den glødende begeistringen av å få til din aller første kickflip! Session: Skate Sim inkluderer også tilpasning av alternativer, slik at du kan nyte den perfekte opplevelsen skreddersydd for deg. Full opplæring gir deg all hjelpen du trenger for å komme i gang, og du kan velge blant fire vanskelighetsnivåer! 1990- TALLET OG SKATEKULTUREN I Session: Skate Sim, som er inspirert av skatingens gullalder – 1990-tallet – får du oppleve ekte skateboarding og kulturen: ingen poengsystem – kun deg, stedet ditt og fantasien din! Her er det ikke behov for dommere som forteller deg at nosesliden eller varial heelflip er perfekt for dette stedet. Og siden visse steder er ikoniske, har utviklerne lagt til flere av dem i spillet som du kan skate i og uttrykke kreativiteten din i, deriblant Black Hubbas (New York), Brooklyn Banks (New York) FDR Park (Philadelphia) og en rekke andre steder. «HVIS DET IKKE BLE FANGET PÅ VIDEO, SKJEDDE DET IKKE» Det å skate og mestre de beste banene på de beste stedene er én ting, men hvis det ikke er noen som filmer det, har det egentlig aldri skjedd … I Session: Skate Sim kan du filme med et 90-tallsfilter eller fiskeøyelinse, og du kan bruke videoredigeringsprogrammet til å lage klipp og dele dem. Du kan spille med en rekke alternativer, deriblant endret visningsfeltet, tid på dagen, filtre og ulike kameravisninger (trebent stativ, i bane etc.). Session: Skate Sim tilbyr også muligheten til å gå fra å være skater til å bli filmprodusent: gjennomfør triks, og gå deretter inn i filmmodus for å oppleve moroa i kameravisningen til kameraoperatøren og lag det beste klippet. TILPASSING Vis frem stilen din med et omfattende tilpasningssystem for skateren din og skateboardet ditt. Ved å fullføre utfordringer tjener du penger du kan bruke i skatebutikker. Du finner opptil 200 varer (hettegensere, sko, kapser, t-skjorter, bukser etc.) fra de største merkene som Fallen, Zero, GrindKing, Thankyou, HIJINX Net, Antilanta, Roger Skate CO, No-Comply, iDabble med flere. Du kan også tilpasse skateboardet ditt med over 250 deler, deriblant hjul, trucks og mange andre komponenter fra kjente merker som No-Comply, GrindKing, Thankyou og mange flere. Utover designaspektet, påvirker komponentene (trucks, riser, pads, hjul …) måten du skater på. Finn komponentene som passer stilen din og briljer med skateboardet på de mest ikoniske stedene!