Session: Skate Sim Warm-up Pack
Inkludert i Warm-up Pack: - Péitruss skatepark i Luxembourg, Europas største skatepark - Hangaren, et helt nytt treningsområde - Utstyr: et komplett fangeantrekk (selv om skating ikke er forbudt!), to eksklusive gripebånd og to brett ET FANGEANTREKK OG TILPASNING FOR SKATEBOARDET DITT Skateboarding er ingen forbrytelse! Skate på ikoniske steder og vis frem stilen din med dette eksklusive antrekket EN REISE TIL EUROPA Vis frem hva du kan utenfor USA! Opplev den kjente Péitruss-parken og dens innovative områder: boller, ramper og andre hindringer er gjenskapt slik at du kan utøve lidenskapen din i Europas største skatepark. NYTT TRENINGSOMRÅDE Drømmer du å ha et lite område for deg selv der du kan skate i fred? Øv, fall, prøv igjen og forbedre teknikken din. Et helt nytt og bortgjemt område for å finpusse ferdighetene dine før du drar til sentrum!