Seasons after Fall
Seasons After Fall er et puzzle- og platformspill i 2D som tar deg inn i et fascinerende univers og lar deg utforske et land hvor naturen og magien råder. Du er en rev som blir sendt ut på en farefull reise for å møte de fire Vokterne, og til hjelp har du din evne til å endre årstidene og ta kontroll over en nydelig 2D-verden. Hver årstid endrer omgivelsene drastisk, og det er opp til deg å endre verden for å åpne nye veier. Vinteren kan fryse fossefall, regnet om våren kan øke vannstanden, eller sommeren kan få planter til å vokse og forlenge seg. Nydelig håndmalt grafikk og original musikk spilt av en ekte strykekvartett blåser liv i en verden du kan utforske. Lev deg inn i fortryllende omgivelser mens musikken, stemningen og atmosfæren endres sømløst med årstidene. Seasons After Fall er en verden breddfull av hemmeligheter. Kan du avsløre sannheten?