Season 2 Spotlight Pass
Hver uke i løpet av Rivals Season 2 (åtte uker), vil spillere som kjøper sesong 2 Spotlight Pass, få permanent rett til hvilken ny sang som utgis som Spotlight Song i den ukes Rivals Mode utfordring. Kjøpere vil motta totalt åtte nye sanger innen utgangen av sesongen 17. oktober 2017.