Season 17 Spotlight Pass Plus
Hver uke i løpet av Rivals Season 17 (8 uker), vil spillere som kjøper Season 17 Spotlight Pass Plus få permanent rett til alle nye innkjøpbare sanger som blir gitt ut i løpet av sesongen. Innkjøperne vil motta totalt 16 nye sanger innen sesongslutt 28. juli 2020.