ScreamRide
Dette spillet byr på fantastisk HD-grafikk, hundrevis av tilpassbare byggekomponenter, fysisk troverdig ødeleggelse, filmaktige kollisjoner, opplåsbare nivåer, ledertavler, globale rangeringer og mer. ScreamRide er spillet for grenseløs fantasi og skaperlyst. Flytt grenser for spenningslystne overalt. Innta den perfekte rollen for å fullføre hvert nivå på en rekke ulike måter. Våghalsene kan vise frem sine flyveferdigheter, teknikerne kan løse vriene byggenøtter, og dynamitt-Harryene kan sprenge hva det måtte være i luften. Det er opp til deg hvordan du vil spille!