Screamer - Strike Force Romanda Customization Pack
Dette nedlastbare innholdet tilbyr tre nye skreddersydde løsninger, én for hvert kjøretøy til Strike Force Romanda-laget, og alle har tre fargevarianter.* La en eksplosjon av lys, rytme og metall fascinere deg. Vi snakker ikke om Hinas antrekk, men Strike Force Romanda Customization Pack! Designer som får fram den rå energien til heavy metal, men disse bilene følger ikke musikken. De setter derimot musikkstandarden, sånn at de er klare til å ryste asfalten og innta scenens midtpunkt. Nå er det din tur til å skape vei i vellinga i rampelyset! *Skreddersydde løsninger er tilgjengelige når kjøretøyet er anskaffet i spillet, og de kan brukes hvor som helst, unntatt i Turneringsmodus. Dette nedlastbare innholdet er inkludert i Digital Deluxe Upgrade.