Screamer - Jupiter Stormers Customization Pack
Dette nedlastbare innholdet tilbyr tre nye skreddersydde løsninger, én for hvert kjøretøy til Jupiter Stormers-laget, og alle har tre fargevarianter.* Gjør deg klar til å ta av med Jupiter Stormers Customization Pack! Langt unna skyene, men alltid på jakt etter det ukjente. Disse skreddersydde løsningene fanger storheten til legendariske stjerneskip fra klassisk anime. Du trenger ikke å krysse galaksene for å føle uendelighetens åpenbare ekko - bare start motoren. De forlater aldri bakken, men når disse bilene suser som en rakett ned banen, har de med seg stjernenes endeløshet. *Skreddersydde løsninger er tilgjengelige når kjøretøyet er anskaffet i spillet, og de kan brukes hvor som helst, unntatt i Turneringsmodus. Dette nedlastbare innholdet er inkludert i Digital Deluxe Upgrade.