Screamer - Iridescent Style Pack
Når du skaffer deg Iridescent Style Pack, bringer du nye fargetoner til Neo Reys gater. Når du skaffer deg 15 metallskinnende lakkeringer for Screamers-kjøretøyene, kan du knuse motstanderne!* *Skreddersydde løsninger er tilgjengelige når kjøretøyet er anskaffet i spillet, og de kan brukes hvor som helst, unntatt i Turneringsmodus. Dette nedlastbare innholdet er ikke inkludert i Digital Deluxe Upgrade.