Screamer - Green Reapers Customization Pack
Dette nedlastbare innholdet inneholder tre nye skreddersydde løsninger, én for hvert kjøretøy til Green Reapers-laget, og alle har tre fargevarianter.* Hiroshi, Róisín og Frederic deler et ambisiøst mål: å oppnå rettferdighet - en vilje som skinner igjennom i Green Reapers Customization Pack. Utstyr bilene deres med designer inspirert av ikoniske animekjøretøy tilpasset av høyhastighetsdueller og ren adrenalin. Når hvert løp er oppgjørets time, må du yte mer enn grensene dine og gjøre det med stil! *Skreddersydde løsninger er tilgjengelige når kjøretøyet er anskaffet i spillet, og de kan brukes hvor som helst, unntatt i Turneringsmodus. Dette nedlastbare innholdet er inkludert i Digital Deluxe Upgrade.